A 2022. évben mindössze 2.800 km-t sikerült beletekerni a gépbe, ami mindent elmond arról, mennyire sikerült beváltani a terveket: semennyire. De mit is takart főleg a szezon? Leginkább ingázást, gyorsan és könnyen lehetett előre sorolni és a budapesti forgatagban boldogulni a kis olasszal. A mindennapos közlekedésben nyilván tapasztalható, hogy nem a robogók pályájára termett, de nem jön zavarba semmilyen szinten. Észben kell tartani, hogy mekkora a fordulóköre, milyen a súlypontja, vigyázni kell a csípősebb reggeleken az aszfalt hőmérsékletével és nem lesz gond.
Amikor sikerült kiszabadulni a "természetbe", akkor viszont elszabadult a Szörny! Ha sokat ingázol hétköznap, akkor érzed igazán, hogy mennyire elemében van a kanyargós utakon a csupasz gép. Akár így, akár úgy, menni akar!
Még ha a megtett táv nem is volt sok, élmények azért bőven adódtak. Volt idén ismét Kakucs Ring, ahol nagyon jókat körözhettünk, jó társaságban.
Ezen felül eljutottam a Bükkbe, igaz ide is csak kutyafuttában, Budapestről oda-vissza gyorsan, de élmény volt az út és gyönyörű a táj. Ide mindig érdemes elkanyarodni. Néha sikerült egy-egy karikát barátokkal is gurulni:
Idén kaptam esőből is rendesen. Sok vizet nem látott a Monster, nem igazán áztatom sosem, mosáskor is csak csínján locsolom, nehogy rossz néven vegye az elektronika, de 2022-ben kijutott az égi áldásból.
2023-ra reméljük a legjobbakat, mivel nem vagyok nagy - BMW1200GSértelembenvett - utazó csak azt szeretném, ha ez a következő 3000 km is mind vidéki túrák alkalmával kerülne bele az S2R-be!
Sok hirdetést látok és sok helyen írják az ugyanilyen, kb. 2-3000 km/szezon futású gépek kapcsán, hogy kihasználatlan. Értem a dolgot, de úgy gondolom, hogy ha valaki világ életében motorozni szeretett volna, ráadásul az a motor pihen a garázsban, ami igazán a szíve csücske, akkor nem adja el, legyen bármilyen kevés a km. (Természetesen egészségügyi vagy más problémán kívül értem.) Én szerencsés vagyok. Ennek fényében mindenkinek heppi 2023-as szezont, jó egészségben!