Egy Monster-rajongó tapasztalatai

Riding is Life

Riding is Life

Hogyan is sikerült 2021?

2021. december 19. - morpheus84

... a saját, motoros szempontomból természetesen. Azt kell, hogy mondjam, hogy meglehetősen ingerszegényre sikeredett az év, viszont az a kevés alkalom hozott tapasztalatot, élményt, megnyugvást, így a célt elértem: élveztem minden kilométert! 

Március 31-én toltam ki szellőzni a vasat először, ekkor még nem volt gurulás. Ezt követően Esztergom számtalan útvonalon, valamint munkába ingázás és Kakucs-ringen értem el az év feléhez. Erre a pályanapra külön kitértem a blogon is, érdemes volt elmenni. 

Régen szerepelt a terveim közt, hogy Cered felé gurulok el Borsodba, amely idén össze is jött. Nem csalódtam, mert gyönyörű vidék, az utak minősége vegyes ugyan, de teljesen jól motorozhatók. Viszont figyelni kell, így nem ajánlom a döntögetős, térdlerakós csapatást: sok az útra felhordott anyag, a lassú jármű a beláthatatlan kanyarok után, valamint egy-egy monster-kátyú is befigyelhet. Megyek még arra 2022-ben is biztos! 

A külföldi utak meghiúsultak, amit nem csak a járványnak, inkább a munkának "köszönhetek".  Az idén megtett kb. 5.000 km legnagyobb része ezért gyors karikákból és ingázásból állt. Ilyen tekintetben nem kevés! Minden egyéb tekintetben az. Jövőre igyekezni fogok inkább minőségi kilométereket szerezni... 

Műszaki tekintetben nem kellett csalódnom a Monsterben, idén sem hagyott cserben. Télire több újítást, átalakítást és nagyszervízt is terveztünk be, erről majd még írni fogok. 

Összességében: a megtett kilométer több, mint amennyit átlagban meg szoktam tenni egy szezonban, viszont inkább több, kisebb útból áll össze. Jövőre inkább több, nagyobb út lenne az ideális, kevesebb elővárosi nyúzással... A motor élmény, nagyon szépen és jól teljesít, kezes, csak ajánlani tudom! 

A bejegyzés trackback címe:

https://monsteristi.blog.hu/api/trackback/id/tr1116787614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása