Egy Monster-rajongó tapasztalatai

Riding is Life

Riding is Life

Hogy is sikerült a 2020. év?

Motoros szemszögből a "koronás" év

2020. november 27. - morpheus84

Ez az év - ahogy mindenkinek - elég nehéz volt, motoros szemszögből pedig kimondottan kihívás volt a karantén után a nyári időszakot úgy összerakni, hogy tudjon az ember menni és minden mást is be tudjon pótolni legyen az munka vagy magánélet. Természetesen ez egy alapvetően vesztes helyzet volt. Ennek megfelelően nem is sikerült annyit gurulni, mint amennyit terveztem. Ott kezdődik, hogy egy osztrák túrát szerettünk volna lenyomni egy jó baráttal (S2R 1000), ez alapvetően borult. De amit sikerült, azt nagyon élveztem természetesen. Nagyon kezes ez a gép, igazán könnyű motorozni, sok szempontból sokkal könnyebb, mint a 600-assal. Korábban már kifejtettem. 

Felvillantok pár képet. Így visszanézve örülök, hogy ezekre a helyekre is eljutottam/eljutottunk. 

img_20200606_115854.jpg

Pilisvörösvár és Csobánka közt találkoztunk ezzel a gyönyörű mezővel, itt meg kellett állni! 

img_20200705_125329_1.jpg

Egy kolléga lódarazsával együtt Kóspallagon. Aki Vác és Budapest között jár, mindenképp nézzen el arra, nagyon szép utak és korrekt kanyarok találhatók ott és Márianosztra környékén!

img_20200802_163034_1.jpg

Volt egy kis időm, gondoltam elcsámborgok Rétság felé, aztán valamelyik kanyarral elfordulok a környéken ide-oda, ez lett az eredménye. Romhányban kötöttem ki és mivel korábbi szakmámból kifolyólag mindenhol keresem a hősi emlékműveket és a hősi sírokat, nem csoda, hogy itt is a templom mellett, a megújult emlékmű előtt sikerült megpihenni. Nagyon szép vidék, kiváló utakkal (ha Rétság felől jön az ember). 

A fentieken túl még egy spontán gurulást emelnék ki: elindultam ismét Rétság felé, de viszonylag hamar odaértem, gondoltam elgurulok Balassagyarmatig, olyan szép volt az idő. Oda is gyorsan eljutottam, akkor átcsorogtam Salgótarjánig, majd azt beszéltem meg Öcsémmel, ott találkozunk, így a környéken tekeregtem, amíg nem ért oda - Mátraverebély - Szentkút lett a vége, visszafelé pedig Hatvan- Aszód felé söpörtem. Gyorsan megy ez... 

Bízom benne, hogy a jövő évben nem kell azon variálnunk, hogy hogyan és mikor legyenek motoros élményeink! Mindenki vigyázzon magára és vigyázzunk egymásra is! 

A bejegyzés trackback címe:

https://monsteristi.blog.hu/api/trackback/id/tr4316295758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása