Egy Monster-rajongó tapasztalatai

Riding is Life

Riding is Life

Tavaszi zsongás

2021. március 10. - morpheus84

Már látszik a fény az alagút végén - ha nem is vírushelyzet kapcsán - ezért itt az ideje ténylegesen azokra az alkatrészekre koncentrálni, amelyek már a guruláshoz kellenek. Ahogy korábban kitértem rá, vannak még módosítási terveim az S2-hez. 

Tükör: rengeteget nézegettem a tükröket és a 600-assal volt kellemes tapasztalat miatt is, az LSL Clubman tükreit gondoltam a megoldásnak. Viszont azok kicsit bumfordian néztek ki a hosszú száruk miatt, megnéztem mást is, voltam motorosboltban, beszéltem az eladókkal. Márka kapcsán egyértelműen az LSL a befutó, minőségre - meg a korábbi tapasztalat alapján is - az a legjobb, viszont típus kapcsán változtattam az elképzelésemen. Az LSL Retro lesz a végső döntés. Már írtam a beszállítónak, meg lett rendelve, a hozzá passzoló kormányvég adapterrel együtt. Kérdezhetnétek, hogy mégis miért veszek adaptert, ha már adott a kormányvég súly a jelenlegi motoron is? Egyszerű: az adapterrel biztos, hogy fixen a helyén marad. Sok tükröm volt, nincs annál idegesítőbb, amikor lerezeg a kormányról vagy egyszerűen csak néznél bele és nincs a helyén többé...Ezt megelőzendő okos ötletnek tartom, ha a megfelelő adapterrel lesz felszerelve. Korábban is bevált, semmilyen rezgés, probléma nem volt soha ezekkel. Íme a kiszemelt példány (fekete): 

lsl_retro.jpg

Amíg írom ezeket a sorokat meg is érkezett a két Brembo fékbetét (utcai-sport) is, mert csereérettek lettek. Nem nagy dolog, de mégis. Viszont már szereztem rutint a cseréjükben, így magam végzem. Így voltam a hátsó fékbetéttel is, azok még ősszel cserélődtek. 

Nos ezek után már őszintén remélem, hogy az időjárás is kegyes lesz hozzánk és nem csak délben lesz jó idő, hanem reggel és délután is lesz némi enyhülés és lehet menni! 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://monsteristi.blog.hu/api/trackback/id/tr9816451162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása